Skit ska skit ha


Inatt har jag sovit som en påse bögtidningar!
Drömt dom konstigaste drömmarna, haft sjukt ont i kroppen (har fortfarande). Ungefär som en vän beskrev det igår, ungefär som värken man har i kroppen när man har influensa.

Det känns som en jävla växtvärk och hur fan man än vrider och vänder på sig så gör det ont. Man kan inte ligga stilla men det gör ont att röra sig. Och man skulle kunna drämma dom aktuella kroppdelarna i väggen 1000ggr om för att dom gör så jävla ont! Allt har varvats med frossa,svettningar och uppvaknanden i sittande skrikande position altv gråt.

Slutsatsen är att jag är mer trött nu än jag var igår när jag gick och lag mig, men jag vill fan inte sova mer. Sen får kroppen göra hur jävla ont den vill.


Man får vad man förtjänar i guess...

Idag är en av dem få dagar jag önskar att jag faktiskt hade nån som förstog som jag bara kunde spy ut allt över. Och som kunde klappa mig på axeln och säga att allt blir bra, allt löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0