Om du bara kunde hata mig

Blää, nu stormar det igen.
Jag stänger av och sätter på kranen.
Ska jag välja att känna det här eller ska jag stänga av?
Jag sätter på och AJ det känns för mkt! Jag stänger av och skiter i allt och alla, men någonstans gör sig samvetet ändå påminnt och jag vet att det inte är rätt att skita i männsikor.

Men jag hatar när folk bryr sig , ibland till den graden att jag heldre vill att de ska förakta mig. Fast inte ens då är man ju nöjd...

Den här kvällen har varit en typisk sån kväll, där jag hoppats på att inte bry mig velat bli föraktad.
Men det brast för den vänskapen vill jag inte mista hur knasig/galen/dum den är eller hur ont den kan göra.

FAN VAD JAG HAR SAKNAT DIG DIN IDIOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0