Movienight


Hela 3 filmer har jag och Herr H kikat på .

Hot tub , som var hur skön som helst rakt igenom. Frozen som funkade men hade det sämsta slutet ever. Och sist kikade vi på SALT som för att vara action var riktigtriktigt bra hela vägen ända fram till.....just slutet. Ni vet när det känns som om filmbolagen får slut på fantasi och/eller pengar och kommer på- Ooops! Vi skulle haft ett slut också.

En riktigt chill kväll iaf , jag orkade liksom inte festa.
Men jag tror grabbarna lyckas ha en awesome kväll ändå!


Nu blir det skissa lite om ögonen vill lyda, annars blir det slumberparty med tuschpennorna :)

"Tar inte någon för givet jag vet hur det går
har svårt å förstå livet men lever ändå"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0