Everybody looking diffrent, but we wear the same face


Kom alldeles nyss hem från Lina där jag fastnade över ett lite vin.
Vi tjattrade på en heldel om sånt som tjejer på vin ofta gör, dvs hur livet sett ut och hur man vill att framtiden skall bli.

Det fick mig att påvägen hem ,lite vin sentimental sådär att tänka på sitsar jag alltid hamnar i.
Att "vi" alltid har en tendens att dras till varanndra att "vi" undermedvetet vet av bara en snabb blick vem du är.
Det spelar ingen roll om det är en Stekar Stefan, Flitiga Lisa eller Kickern Chris.
Alla har vi den där blicken, blicken som vill men inte får eller bör.

Som magneter dras vi till varanndra, ibland är det givetvis helt medvetet. I mitt fall har det senaste tiden inte varit så (medevtet) , men efterhand så ser jag ju att varenda en av dem har den där blicken som alltid är på jakt.

Man kan kallas oss Jägare...
För jaktlusten den går ALDRIG över, men man kan lära sig leva med den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0