Avslutningen

Blir många inlägg idag, men det här blir det sista.

har hängt här ett tag nu , nästan ett år. Vem fan trodde att jag skulle palla skriva en blogg i stortsetty varje dag i ett år? Inte jag iallafall, jag är ju en dam driven av impulsen, stundens ingivelse.

Men jag har beslutat och kommit framtill att det här börjar bli påtok för intimt och helt fel forum för mig.
Internet överhuvudtaget är fel forum. (men helt utan fungerar inte ännu)

Inget mer Msn:ande/bloggande eller läsande av andras bloggar är något jag kommer lägga mer tid på, det känns som ett naturligt steg, var ett bra tag sedan jag lag ner TV tittandet.

Haha det här känns nästan som att göra slut! ;)

Hoppas ni har kunnat relatera, skratta, gråtit, hånat och njutit till mina inlägg för det har jag :)

Peace out, kanske syns vi på tuben!

// Kommandoran


Kommentarer
Postat av: Krillan

:(

2010-09-19 @ 19:53:07
Postat av: Nyman

JAG BEHÖVER DIG!

2010-09-21 @ 10:55:14
URL: http://sandrewnyman.blogg.se/
Postat av: Felix

Najs blogg =)

2010-10-07 @ 20:08:35
URL: http://idiotenstankar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0