Äntligen helg!


Har haft sovmorgon idag, helt underbart :)! Men ska strax pallra mig till jobbet för en sista arbetsdag.
Har haft en relativt bra vecka den här veckan , är bara lite smått frustrerad över att inte dom sista för dagen dök upp . Men men sånt är livet, gårdagens kvällisar gick ju helt galet galant istället.

Men som sagt om ett par timmar är det helg igen!
Den kommer spenderas i lugnan ro här hemma med mina små.

Oops där ringde just ett avbrott i helgledigheten. Intervju imorgon kl 13:00.

För övrigt är mina ända göromål en tripp till Gävle för pusskalas och kika in en spelning på Spegeln.
Sen är det alltså pilla naveln som gäller, och som jag behöver det! Alltså peta naveln tid :)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0