3 saker

Tre saker jag inte förstår mig på: Snoppdjur, Sverige Demokrater, Matte B
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Kort på papi, en järn"boll" och Kingsize (tidningen^^)
Tre saker jag gör just nu:Lever,Andas och Finns...Tyvärr!
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Vet faktiskt inte, men känna lugn av nån form iallafall.
Tre saker jag kan: Sjunga med stängd mun, Alla Landskap med Djur och Blommor, Bli en bättre människa
Tre saker jag inte kan: Spela gittarr :( , Måla naglarna, Laga mat
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Portishead, P3 Dans och Trevor Hall
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Surfa, Mer Retorik och ledarskap, Göra slut med mina skor.
Tre favoriträtter: Hmm vet inte om det räknas som mat men Apelsin/choklad glass, Nästan all Asiatisk mat och Lövbiff fylld med kantareller och ädelost. Och inte att glömma om nu glassen inte gills L´s flygande Jakob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0