Söta drömmar?

Nattligt tjatter med cigg under fläkten gjorde mig nog gott!
Känns som det gav mig en rejäl boost av energi:) och fick mig att tänka till.

För första gången på länge känns det som om att jag inte behövde vara nått jag inte är eller vill vara. Jag kunde vara "naken" och ärlig. Nere på jorden, den jag faktiskt är. Och det kom sig så naturligt.
Underligt livet kan vara.
Att man halkar över saker som får en att må bra när man kanske som minst förtjänar det . Men definitivt som mest behöver det. Sånt som får en att skaka om och tänka rätt.

Tänk om man bara kunde omge sig med männsikor som man slapp göra sig tillför eller slapp och slapp. Som man själv kunde ge sig chansen att inte göra sig tillför . Inte så att någon tvingar en ju.
Men med många männsikor klara man sig inte utan den där ytan speciellt inte till en början.


Inatt tror jag att jag kommer sova gott med ett rent samvete dessutom :)
Dvs Här är JAG med fötterna stadigt på Jorden. Och här ska jag stanna med mig SJÄLV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0