Att befinna sig i en sandstorm utan sand

Turbanen till trots var det stor avsaknad av sand och dessto större plats för bruksmentalitet.

- har du turban ! ( ögonen håller på att ploppa ur huvudet)
- nää det är ett feting bandage ser du vell? Jag slog ju huvudet och tror numera att jag lever i Sahara .
Fuck you!

Provakationen på hög (eller låg?) nivå. Tänk att det ska vara så lätt att få människor att tänka och fokusera på avikanden. Idag ska jag fan satsa på att klä ut mig till Dolly Parton , fundera över den ni !

It takes courage to be who ever you are , but even more to maintaine. "

Bo tack för uppmuntran till den fortsatta kampen att släppa ut den " tokiga tanten" .
 Och Lillan för komplimangerna för mitt språk och val av uttryck . Det är sånhär saker som gör livet fruktansvärt gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0